Classe de conjunt. Corda









Ara podem llegir una xicoteta entrevista que l'alumna  de l'aula de Cultura Audiovisual Anabel Durà ha fet als alumnes de l'aula de conjunt de corda.



PERQUÈ T’AGRADA EL MON DE LA MÚSICA
Perquè m’agrada tocar el violí i m’agrada més fer això que estar mirant la tele, per exemple (CARLA)

T’AGRADA FER AUDICIONS? O PREFERIU FER UNA CLASSE NORMAL COM QUALSEVOL DIJOUS?
M’agrada fer audicions perquè així canviem un poc d’activitat i a més a més ens divertim (NADIA)

T’AGRADEN LES CLASSES DE CONJUNT? TE PAREIXEN DIVERTIDES O AVORRIDES?
M’agraden més que altres assignatures del conservatori. Sobretot perquè el professor és molt divertit i fa les classes molt entretingudes (ADRIÁN)

A CASA ESTUDIES SOLES O T’AJUDEN ELS TEUS PARES?
Estudie soles perquè els meus pares no saben música, però si que s’interessen molt per a que jo aprenga a tocar bé (VICENT)

QUAN TE MATRICULARES VA SER DECISIÓ TEUA O DELS TEUS PARES?
Va ser meua, perquè de vegades sentia el violí i m’agradava tant que vaig dir als meus pares que me matricularen. (VICENT)

DESCRIU EL TEU INSTRUMENT. PERQUÈ VARES ELEGIR EIXE I NO UN ALTRE?
Vaig elegir el violí perquè sempre m’ha agradat, a més el violí és un instrument amb un so molt bonic i se poden tocar moltes cançons (CARLA)

CONCLUSIÓ DEL PROFESSOR:
Tengo unos alumnos muy buenos, y tienen mucha paciencia conmigo, pero al final merece la pena porque acabamos sacando un buen resultado.

No hay comentarios:

Publicar un comentario