Alumnes de 2n. de Llenguatge musical.


Per Anabel Durà . 
Alumna de l'aula de Cultura audiovisual


Entrevista als alumnes de 2n. d'ensenyances elementals.
Professor, Gabriel Santos


PERQUÈ T’AGRADA EL MON DE LA MÚSICA?
Perquè diuen que espira a les matemàtiques i ens ajuda a ser més llests, ja que desarrolla les capacitats de les persones. (Carla)

QUE T’AGRADA MÉS, ESTAR A CLASSE DE LLENGUATGE MUSICAL AMB ELS TEUS COMPANYS O FER UNA CLASSE DE INSTRUMENT EN LA QUE SOLS ESTÀS TÚ I EL MESTRE?
M’agrada més estar a classe de llenguatge musical perquè així mentre aprenc, estic una estona amb els meus companys. (Jesus)

QUINA DE LES COSSES QUE FAS A LLENGUATGE MUSICAL T’AGRADA MES? (CANTAR, FER EXERCICIS, FER DICTATS…)
A mi el que més m’agrada és cantar perquè és una activitat molt divertida. (Clara)
A mi el que més m’agrada també és cantar, perquè em diverteix molt i també ajuda a relaxar-te. (Irene)

CREUS QUE EL QUE APRENEU EN LLENGUATGE MUSICAL ET POT SERVIR D’AJUDA PER A TOCAR EL TEU INSTRUMENT?
Jo pense que si que servix, perquè per a tocar un instrument cal tindre una base musical, és a dir, saber les notes i més cosses, i això ho aprenem a llenguatge musical. (Silvia)
Jo també pense que si que serveix, perquè en llenguatge musical les coses s’avancen i així quan vas a classe de instrument m’ajuda a llegir la partitura. (Carla)

QUAN ES MATRICULAREU VA SER RESPOSTA TEUA O DELS TEUS PARES?
Va ser decisió meua perquè vinguérem en una excursió a visitar el conservatori i des d’eixe moment m’agradà el mon de la música. (Inés)
DESCRIU-ME EL TEU INSTRUMENT? PERQUÈ VARES ELEGIR EIXE I NO UN ALTRE?
Vaig agafar el clarinet, un instrument de vent-fusta, perquè m’agradava molt el seu so. (Sara)
Jo vaig sentir  a un cosí de ma mare que tocava el oboè. Aleshores m’inspirí per la música i decidí apuntar-me a la CIAC, i allí m’ensenyaren tots els instruments. Hi havia varios que m’agradaven però al final em vaig decidir per la flauta travessera perquè m’agradava molt com sonava. (Marta)

 A PART DEL CONSERVATORI, TOQUEU EN ALGUNA AGRUPACIÓ FORA?
Sí, jo toque també en la CHOLA. (Jesus)
Jo toque també en la CHOLA, però allí toque el trombó i ací el piano (Carla)
Jo no toque ni en la CHOLA ni en la CIAC però si que de vegades, amb el meu col·legi venim al conservatori i fem audicions. (Carla)

QUÈ OPINEU DEL VOSTRE PROFESSOR GABRIEL?
Ens agrada molt perquè és un mestre simpàtic, divertit, graciós i amable. Ens ajuda molt a aprendre, i per exemple quan explica alguna cossa nova, ens dona trucs per a saber fer-los correctament. Una de les cosses que també ens agrada molt és que per a fer un exercici ens trau a la pissarra i quan ja està acabat, ens el toca amb el piano. I si no entens les cosses, ho torna a explicar.

OPINIÓ DEL MESTRE: Estic molt content amb els meus alumnes perquè esta és una classe molt treballadora, que sempre duen els deures fets i quan toca un examen, independentment de les capacitats de cadascú, se’l preparen molt bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario